Forum Hovedsiden

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Liv - Den arme ridder (Møre og Romsdal)

Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Ridelærerpraktikanter
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Holbytla
Kniggit

Ble Medlem: 19 Apr 2005

InnleggSkrevet: Man Mar 15, 2010 9:37 pm    Tittel: Liv - Den arme ridder (Møre og Romsdal) Svar med Sitat

Da var det vel på tide med en liten presentasjon.

Jeg er 66-modell og har ridd store deler av livet, unntatt i en tiårsperiode med studier og jobber borte. Tidligere drev jeg mest med sprang og nå har dressuren "tatt" meg. Jeg eier en hest, Janoushka, shagya araber (inntil i fjor høst også en til, Gamona, som nå vandrer på de evige beitemarker). Har for tiden en "halv" lipizzaner på for, Marissa og en til på legd på gården, Rozi.

Jeg startet å ri for Trollspeilet i 2005 og har siden organisert kurs hos meg med Pelle flere ganger i året. Å komme i kontakt med Trollspeilet gjorde underverker for motivasjonen og utvikling av forståelse for hva ridning dreier seg om. Jeg er dressur - og sprangdommeraspirant og har også banebyggerkurs i feltritt.

Jeg bor på en vakker gård i Kjørsvika i Fræna kommune ved Molde. Der har jeg nå etablert "Den arme ridder" for den rideglade og friluftsglade.

Jeg er også mobil og kan holde timer/kurs hos deg.

Litt bilder herfra

Du kan kontakte meg påmail livkarikjorsvik@hotmail.com

Velkommen Smile.

Hilsen Liv Kjørsvik
Marte

Ble Medlem: 17 Mar 2010

InnleggSkrevet: Ons Mar 17, 2010 11:36 am    Tittel: Svar med Sitat

Very Happy Very Happy Very Happy
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Ridelærerpraktikanter Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet