|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Ivar System Admin

Ble Medlem: 23 Jan 2007 Innlegg: 242 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Lør Mai 09, 2009 12:23 am Tittel: |
|
|
Du kom meg i forkjøpet Berit
Det går mer på det at et passord gir deg tilgang til mer enn din egen brukerkonto. Det kan være nøkklen til en diskusjon du har fått tilgang til fordi andre stoler på deg og kan derfor fortelle deg ting de ikke vil fortelle resten av verden. Det er derfor vi skal holde passordene våre for oss selv både på Trollspeiletforumet og andre fora og nettsamfunn. Det vil ikke si at vi ikke stoler på de som spørr om passord med den hensikt å hjelpe oss, men at vi respekterer de som stoler på oss og ikke missbruker den tilliten. _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
vinglefant Rider

Ble Medlem: 01 Aug 2006 Innlegg: 273
|
Skrevet: Fre Mai 15, 2009 10:47 pm Tittel: |
|
|
hehe..takk for hjelp og forklaring. prøvde å bruke det derifra fordi det var lite nok. Og beritB kan få både tannbørsten og passordet mitt når som helst. men ingen andre. faktisk. _________________ Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne White Lady

Ble Medlem: 06 Apr 2005 Innlegg: 11247 Bosted: Eriksbråten, Skotterud
|
Skrevet: Lør Mai 16, 2009 6:31 am Tittel: |
|
|
Jeg må få berømme Ivar her for fortreffelig utført jobb som administrator. Som han sier, vi stoler på alle involverte, men på forumet her har vi fem lukkede fora hvorav flere er slik at folk i disse gruppene diskuterer ting de ikke ennå våger å snakke med andre om.
Derfor er det et viktig prinsipp av vi husker på å ikke låne bort passordet vårt til andre, især hvis vi er medlem av et av disse foraene. Nå vet jeg at Berit ikke er av disse, så det hadde ikke hatt noe å si, men det er et viktig poeng å opplyse om, slik at man tenker over dette, særlig om man er berørt.
Ellers må jeg innrømme at jeg synder stadig vekk, ved å legge inn innlegg på Pelles bruker og slikt, men det er fordi vi bruker samme PC og glemmer å bytte. Så hvis du har noe hemmelig å si til Pelle, er det lurt å ikke bruke PM.
Hanne _________________ Den som jobber mye med å gjøre de enkle tingene godt, vil klare å gjøre de vanskelige tingene enkelt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
AG Kniggit

Ble Medlem: 01 Okt 2006 Innlegg: 452 Bosted: Tovengen, Askim
|
Skrevet: Tir Jul 06, 2010 6:54 pm Tittel: |
|
|
Ser at dette er en gammel tråd, men jeg får plutselig ikke lagt til ny avatar lenger... somebody help? _________________ De aller fleste kan sikkert gjøre alt jeg gjør bedre, untatt det å VÆRE meg!
www.anne-grethe.net |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|