Forum Hovedsiden

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Gratulerer, Pelle!

Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Referanser
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Sjobeng

Ble Medlem: 18 Jan 2010

InnleggSkrevet: Fre Apr 16, 2010 1:39 pm    Tittel: Gratulerer, Pelle! Svar med Sitat

noen måneder har jeg slitt med ryggproblemer, og da spesielt hofte og bekken. da jeg var på kurs med Pelle for en liten måned siden så han selvfølgelig lett hvor låst jeg var i hofteledd etc. og jeg sa at jeg var inn og ut hos kiropraktor opptil flere ganger i uken. "Det skal vi fikse!" sa Pelle. og det gjorde han Smile

i løpet av helgen fikk jeg ny forståelse for hvordan jeg skal sitte, og fikk faktisk mer bevegelse i hofteleddet. nå er det 5 uker siden jeg var hos kiropraktor sist, og selv han var overrasket. han trengte bare å gjøre bitte-bittelitt på den ene siden, og ga meg så beskjed om å komme tilbake om 3 mnd for en sjekk. happy nå, ja Very Happy
recco
Kniggit

Ble Medlem: 06 Feb 2010

InnleggSkrevet: Tir Jul 20, 2010 5:37 pm    Tittel: Svar med Sitat

wow, imponerende!!
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Referanser Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet