Forum Hovedsiden

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Liten, uformell ridderturnering til helgen

Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Stevner
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Hanne
White Lady

Ble Medlem: 06 Apr 2005

InnleggSkrevet: Man Jul 19, 2010 7:35 pm    Tittel: Liten, uformell ridderturnering til helgen Svar med Sitat

Vi har funnet ut at vi vil holde en liten, uformell ridderturnering helgen som kommer. Det er allerede åtte påmeldte bare fra de som pleier å være her, men vi tenkte å annonsere det her på forumet i tilfelle noen andre hadde lyst til å bli med på kort varsel.

Det blir bare skills-at-arms, det vil si en løype hvor man skal ri med sverd, spyd og lanse mot forskjellige mål. Banen lages av Bertie og offentliggjøres og settes opp på fredag, slik at den som ønsker det kan inspisere banen og evt. prøveri.

Det er ingen krav til påkledning, hyggelig om noen vil stille i tidsriktig drakt, men dette er sport og moro og ingen tvang. Poenget er å øve og ha det hyggelig. Det blir ridning bare lørdag, men det kan la seg gjøre å overnatte om du sier fra i god tid.

Si fra her på tråden eller på annen måte til meg eller Berti om du vil være med.

Hilsen
Hanne
tinuviel
Hoffskald

Ble Medlem: 10 Apr 2005

InnleggSkrevet: Søn Jul 25, 2010 2:25 pm    Tittel: Svar med Sitat

Lurer bare på om det ble laget noen form for dommer-protokoll? Skulle gjerne sett min, så om det ble laget og tatt vare på, vil dere passe på den til jeg kommer neste gang?

Veldig morsom bane!
Never deal with a horse when you are in a fit of passion. A fit of passion is a thing with no foresight in it, and so we often have to rue the day when we gave way to it. ~ Xenophon: The Art of Horsemanship
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
bertie
Rider

Ble Medlem: 15 Feb 2009

InnleggSkrevet: Søn Jul 25, 2010 2:28 pm    Tittel: Svar med Sitat

Jepp, du komm på tredje plass med 25poeng, grattis, bra levert Wink !
tinuviel
Hoffskald

Ble Medlem: 10 Apr 2005

InnleggSkrevet: Søn Jul 25, 2010 8:33 pm    Tittel: Svar med Sitat

Oj! Takk Very Happy Jeg tenkte mest at jeg ville se kommentarene om det var skrevet noen, men det kan jeg ev. gjøre når jeg kommer opp igjen til helgen.
Never deal with a horse when you are in a fit of passion. A fit of passion is a thing with no foresight in it, and so we often have to rue the day when we gave way to it. ~ Xenophon: The Art of Horsemanship
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Stevner Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet