|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Hanne White Lady

Ble Medlem: 06 Apr 2005 Innlegg: 11228 Bosted: Eriksbråten, Skotterud
|
Skrevet: Man Jul 19, 2010 7:35 pm Tittel: Liten, uformell ridderturnering til helgen |
|
|
Vi har funnet ut at vi vil holde en liten, uformell ridderturnering helgen som kommer. Det er allerede åtte påmeldte bare fra de som pleier å være her, men vi tenkte å annonsere det her på forumet i tilfelle noen andre hadde lyst til å bli med på kort varsel.
Det blir bare skills-at-arms, det vil si en løype hvor man skal ri med sverd, spyd og lanse mot forskjellige mål. Banen lages av Bertie og offentliggjøres og settes opp på fredag, slik at den som ønsker det kan inspisere banen og evt. prøveri.
Det er ingen krav til påkledning, hyggelig om noen vil stille i tidsriktig drakt, men dette er sport og moro og ingen tvang. Poenget er å øve og ha det hyggelig. Det blir ridning bare lørdag, men det kan la seg gjøre å overnatte om du sier fra i god tid.
Si fra her på tråden eller på annen måte til meg eller Berti om du vil være med.
Hilsen
Hanne _________________ Den som jobber mye med å gjøre de enkle tingene godt, vil klare å gjøre de vanskelige tingene enkelt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
tinuviel Hoffskald

Ble Medlem: 10 Apr 2005 Innlegg: 1160
|
Skrevet: Søn Jul 25, 2010 2:25 pm Tittel: |
|
|
Lurer bare på om det ble laget noen form for dommer-protokoll? Skulle gjerne sett min, så om det ble laget og tatt vare på, vil dere passe på den til jeg kommer neste gang?
Veldig morsom bane! _________________ Never deal with a horse when you are in a fit of passion. A fit of passion is a thing with no foresight in it, and so we often have to rue the day when we gave way to it. ~ Xenophon: The Art of Horsemanship |
|
| Til Toppen |
|
 |
bertie Rider

Ble Medlem: 15 Feb 2009 Innlegg: 262 Bosted: Trollspeilet
|
Skrevet: Søn Jul 25, 2010 2:28 pm Tittel: |
|
|
Jepp, du komm på tredje plass med 25poeng, grattis, bra levert ! _________________ Hodet kan faktisk brukes til noe annet enn å tette halsen! |
|
| Til Toppen |
|
 |
tinuviel Hoffskald

Ble Medlem: 10 Apr 2005 Innlegg: 1160
|
Skrevet: Søn Jul 25, 2010 8:33 pm Tittel: |
|
|
Oj! Takk Jeg tenkte mest at jeg ville se kommentarene om det var skrevet noen, men det kan jeg ev. gjøre når jeg kommer opp igjen til helgen. _________________ Never deal with a horse when you are in a fit of passion. A fit of passion is a thing with no foresight in it, and so we often have to rue the day when we gave way to it. ~ Xenophon: The Art of Horsemanship |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|