| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
recco Kniggit

Ble Medlem: 06 Feb 2010 Innlegg: 561 Bosted: Asker
|
Skrevet: Tor Jul 01, 2010 10:32 pm Tittel: Ridetimer i Asker (Oslo-Sandvika)? |
|
|
Hmmm... Jeg håper at det utover høsten blir muligheter for ridetimer i Heggedal, kanskje sånn annenhver uke til å begynne med?
Og da kan jo de som bor ned den veien også ta timer. Er det mulighet for dette? Hvis det er det, så kan jo kanskje de som rir nedover den veien skrike ut her?
Håper det kan bli mulighet for oss =) _________________ Patience is a virture, less is more.
Sist endret av recco den Fre Jul 30, 2010 9:23 pm, endret 3 ganger |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne White Lady

Ble Medlem: 06 Apr 2005 Innlegg: 11228 Bosted: Eriksbråten, Skotterud
|
Skrevet: Fre Jul 02, 2010 5:41 am Tittel: |
|
|
Jada, det er det mulighet for. Som du sier, om folk sier fra her, eller om du kjenner noen, så det blir mange nok, kommer vi gjerne.
Hanne _________________ Den som jobber mye med å gjøre de enkle tingene godt, vil klare å gjøre de vanskelige tingene enkelt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
recco Kniggit

|
Skrevet: Fre Jul 02, 2010 6:43 am Tittel: |
|
|
Så bra! Da håper jeg vi får det til  _________________ Patience is a virture, less is more. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Nora-E

Ble Medlem: 25 Mai 2010 Innlegg: 3 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Fre Jul 09, 2010 7:40 am Tittel: |
|
|
| Jeg er interessert hvis det blir noe av treninger i Oslo. Holder til på stall Nordtvet som ligger lett til ved adkomst til Oslo nord, mellom riksvei 4 og E6. Tror vi er minst to på stallen her. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne White Lady

|
Skrevet: Fre Jul 09, 2010 8:31 am Tittel: |
|
|
Fint, da skal vi prøve å legge opp kabalen slik at vi får med dere. Vi drar ikke nedover nå i sommerferien, men høsten kommer snart..
hanne _________________ Den som jobber mye med å gjøre de enkle tingene godt, vil klare å gjøre de vanskelige tingene enkelt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lisbeth Squire
Ble Medlem: 12 Jan 2009 Innlegg: 67
|
Skrevet: Fre Jul 09, 2010 9:34 am Tittel: |
|
|
Jeg flytter hestene til Sørkedalen 1.august, og kan være interessert i å være med. Skal høre litt rundt på stallen (når jeg flytter dit) om flere kan være interessert  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne White Lady

|
Skrevet: Fre Jul 09, 2010 10:08 am Tittel: |
|
|
Flott. Vi kan i utgangspunktet reise nedover opp til tre kvelder pr uke, så det er mange muligheter. Hvis vi legger opp kabalen smart, kan vi klare å komme ganske mange steder.
Hanne _________________ Den som jobber mye med å gjøre de enkle tingene godt, vil klare å gjøre de vanskelige tingene enkelt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
recco Kniggit

|
Skrevet: Fre Jul 09, 2010 3:07 pm Tittel: |
|
|
Hvordan blir det ift heggedal da mon tro? Har foreløpig ikke funnet noen andre som vil være med på timer... _________________ Patience is a virture, less is more. |
|
| Til Toppen |
|
 |
recco Kniggit

|
Skrevet: Søn Jul 11, 2010 2:55 pm Tittel: |
|
|
Nå har jeg en venninne på samme stall som hvertfall vil prøve  _________________ Patience is a virture, less is more. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne White Lady

|
Skrevet: Man Jul 12, 2010 10:11 am Tittel: |
|
|
Vi får se om vi kan samle noen staller i Asker/Bærum-området, så kan det gå. Noen andre som vil?
|
| Til Toppen |
|
 |
Judith Rider

Ble Medlem: 19 Nov 2008 Innlegg: 124 Bosted: Hadeland
|
Skrevet: Ons Jul 28, 2010 12:27 am Tittel: |
|
|
Er det mulig for meg å bli med på den runden ..? Vil tro Roa må gå an å ta med i forhold til de stedene som er nevnt.
Jeg har flere interesserte herfra, men ingenting er helt sikkert enda. Det kommer nok litt an på hvilke dag det blir.
Og annenhver uke passer veldig fint...=) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne White Lady

|
Skrevet: Ons Jul 28, 2010 9:31 am Tittel: |
|
|
Bra. Det vi gjør, er å samle opp alle som er interesserte, og så setter vi sammen et forslag til timeplan når vi nærmer oss ferieslutt. Vi har uansett ikke mulighet til å reise noen steder så lenge rideleirene pågår, og ikke så mye tid til å tenke heller.
Så legg gjerne inn ønsker og forespørsler på denne tråden, så samler vi opp når vi har anledning og kommer tilbake til dere med forslag.
|
| Til Toppen |
|
 |
recco Kniggit

|
Skrevet: Ons Jul 28, 2010 8:26 pm Tittel: |
|
|
Jeg tror hver uke er best for oss likevel, hvertfall i starten! Tenkte annenhver pga penger, men jeg MÅ ha så mye som mulig! Hehe.
Tid og dag er foreløpig det samme for meg, men jeg skal ha jobb etter jeg fyller 18 (matbutikk, bedre betalt!! :p), og da vet jeg ikke helt. Men den tid den "sorg" Litt feil ordtak, men.. _________________ Patience is a virture, less is more. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Nnora
Ble Medlem: 06 Jun 2010 Innlegg: 16
|
Skrevet: Ons Aug 04, 2010 9:05 pm Tittel: |
|
|
| Jeg står også i Sørkedalen og er veldig interessert i å være med på instruksjon, vet også om to til som er det. |
|
| Til Toppen |
|
 |
meika Rider
Ble Medlem: 17 Aug 2007 Innlegg: 148 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Ons Aug 04, 2010 11:16 pm Tittel: |
|
|
Jeg og mulig en til er intr! Det kommer litt ann på pris og hvor ofte det blir. Vi står også i Sørkedalen.. _________________ Smil og vink guttær, smil og vink.. |
|
| Til Toppen |
|
 |
|