|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
AG Kniggit

Ble Medlem: 01 Okt 2006 Innlegg: 452 Bosted: Tovengen, Askim
|
Skrevet: Man Nov 24, 2008 10:01 am Tittel: |
|
|
Første ridning på Unik - ENDELIG
Han er sprek som en loppe og ville alt annet enn å skritte, men det gikk da greit. Jeg skal til vet til fredag for ny kontroll, krysser fingrene for at det er blitt MYE bedre. Sist gang var ganske nedstemmende, da var han nesten 3 grader halt på v foran. Etter det har jeg satt sprøyter på han hver 4. dag med "husker-ikke-hva-det-heter" gitt han Cosequine, leiet, spylt og massert. I tillegg fikk han to KJEMPEstore hoven bakbein etter et rodeostunt i paddocken, så jeg har holdt på med jodbandasjer, spyling, leiling osv med de også. Nå står han uten bandasjer, setter bare på varmebandasjer etter at jeg har brukt han, vi spyler ikke fast mer, bare om jeg tror jeg ser noe jeg ikke vil se, han er ferdig med å få sprøyter, og det er slutt på å leie eller skrittelongere siden jeg nå faktisk kan sitte på han. Selvom jeg helst ikke gjør det uten å ha en der, han er faktisk GANSKE skrudd i toppen nå ;o))) Lille snille dressurherremannen min.
Kryss fingrene for oss til fredag da. _________________ De aller fleste kan sikkert gjøre alt jeg gjør bedre, untatt det å VÆRE meg!
www.anne-grethe.net |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne White Lady

Ble Medlem: 06 Apr 2005 Innlegg: 11228 Bosted: Eriksbråten, Skotterud
|
Skrevet: Man Nov 24, 2008 10:28 pm Tittel: |
|
|
Vi krysser!
Hanne _________________ Den som jobber mye med å gjøre de enkle tingene godt, vil klare å gjøre de vanskelige tingene enkelt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
AG Kniggit

Ble Medlem: 01 Okt 2006 Innlegg: 452 Bosted: Tovengen, Askim
|
Skrevet: Lør Apr 04, 2009 7:25 am Tittel: |
|
|
Nå har det gått laaaang tid. Jeg har endelig begynt å ri Unik igjen, for ca fire uker siden, og han er enda voldsomt sprek, men det er d*itkult å ri han igjen. Han er skikkelig i form. Jeg er hele tiden redd for beina hans, men så langt ser det bra ut. Har tenkt å bestille en time til vetten i mai - bare for en sånn etterkontroll.... Vil vite at jeg ikke sitter og gjør noe galt. Her forrige dagen trodde jeg løpet var kjørt igjen... Jeg skulle ri han på banen hjemme, og han var helt dust - skumpet, hoppet, kastet på seg hit og dit - og jeg var redd han hadde fått vondt igjen. Men satt på han longeline for å se hvordan han gikk, og da tok han noe så j*velig av.... Tror han galopperte i 30 min jeg, men hyl og skrik, bukking og steiling ... og så roet han seg ned. Det er vår og masse overskudd. Etterpå var han rolig og fin å ri ;o)))))) _________________ De aller fleste kan sikkert gjøre alt jeg gjør bedre, untatt det å VÆRE meg!
www.anne-grethe.net |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|