Forum Hovedsiden

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Bam Bam

Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Deres hester, esler og andre equider
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
AG
Kniggit

Ble Medlem: 01 Okt 2006

InnleggSkrevet: Man Jan 12, 2009 9:46 am    Tittel: Bam Bam Svar med Sitat

Fullblods født 95 etter Viking (Usa) og Atlantic Girl, morfar Balidar (GB). Var ikke noen stjerne på banen, løp vel inn ca 30000 før hun ble tatt av.
Stamtavle - http://www.allbreedpedigree.com/bam+bam2 Ganske morsomt med fullblodshester, linjene er ganske godt dokumentert... med bilder ned til 1702 og greier ;o) Spennende.

Sist inseminert 27.6.07, og pleier å gå ca 14 dager over tiden.

Utrolig snill og kul liten hest. Kom i går kveld, tuslet inn i boksen sin "åhhh, her er det mat, da er det greit ;o)" Ligget og sovet i natt, og blid og fornøyd på morgenen igjen. Nå er det pene faste hestepærer som ligger i boksen, var litt løs med en gang hun kom i går.

Liker ikke å ha på seg dekken, syntes det er en uting - i dag må hun få det på, for det blåser storm styrke med iskaldt regn i. Og jeg skal ikke ha en syk liten hest ;o) Så da får hun heller bli litt fornærmet. Går uten sko, og skal få lov til å fortsette med det så lenge det ikke blir stålis over hele her. Da får hun få på broddsko til det tiner igjen ;o)

Bilder av lille hesten http://www.new.facebook.com/album.php?aid=206264&l=c9ed9&id=709865346

Gleder meg utrolig til å følge henne fremover, og hun er en sånn hest som du bare syntes er utrolig herlig med en gang ;o)

www.anne-grethe.net
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Hanne
White Lady

Ble Medlem: 06 Apr 2005

InnleggSkrevet: Tir Jan 13, 2009 9:35 am    Tittel: Svar med Sitat

Heia! Fin hest.

Ridehestavlen trenger flere fullblodshopper! Da blir det fortsatt edle hester å få.

Hanne
AG
Kniggit

InnleggSkrevet: Tir Jan 13, 2009 10:29 am    Tittel: Svar med Sitat

Det er nok sant ja ;o)

Første dagen

BB ser ut som hun tar livet helt med ro. Hun spiser og koser seg og alt ser greit ut. Hun rett og slett ELSKER å rulle seg i gjørme, så dekken skal på enten hun liker det eller ikke. Og hun gjorde seg faktisk ikke noe av det heller, hun bare så litt fornærmet på meg før hun fortsatte å spise.

Hun har "snakket" litt med de andre damene her, men viser dem ikke noe mere interesse en det

Hmmm - hvor er jeg...

Her var det masse fin søle...

"prater med dere siden" her kommer det....

... MAT - opptatt!!!!

Inne igjen, pusset og stelt i over en time... og mere mat. Herlig.

www.anne-grethe.net

Sist endret av AG den Tir Jan 13, 2009 11:00 am, endret 1 gang
Til Toppen
AG
Kniggit

InnleggSkrevet: Lør Apr 04, 2009 7:14 am    Tittel: Svar med Sitat

Bam Bam står nå i flokk med Angie (3 års NV som er oppstallet her) og Unik. Hun vokser og vokser, og tar livet helt med ro. Ikke mye mas der i gården - annet en når hun får mat, da smeller det litt i veggene.... IKKE TA MATEN MIN!!!! Hehe.

Har begynt å kjenne føllet sparke - det er så kult!

www.anne-grethe.net
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Deres hester, esler og andre equider Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet