|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
AG Kniggit

Ble Medlem: 01 Okt 2006 Innlegg: 452 Bosted: Tovengen, Askim
|
Skrevet: Man Jan 12, 2009 9:46 am Tittel: Bam Bam |
|
|
Fullblods født 95 etter Viking (Usa) og Atlantic Girl, morfar Balidar (GB). Var ikke noen stjerne på banen, løp vel inn ca 30000 før hun ble tatt av.
Stamtavle - http://www.allbreedpedigree.com/bam+bam2 Ganske morsomt med fullblodshester, linjene er ganske godt dokumentert... med bilder ned til 1702 og greier ;o) Spennende.
Sist inseminert 27.6.07, og pleier å gå ca 14 dager over tiden.
Utrolig snill og kul liten hest. Kom i går kveld, tuslet inn i boksen sin "åhhh, her er det mat, da er det greit ;o)" Ligget og sovet i natt, og blid og fornøyd på morgenen igjen. Nå er det pene faste hestepærer som ligger i boksen, var litt løs med en gang hun kom i går.
Liker ikke å ha på seg dekken, syntes det er en uting - i dag må hun få det på, for det blåser storm styrke med iskaldt regn i. Og jeg skal ikke ha en syk liten hest ;o) Så da får hun heller bli litt fornærmet. Går uten sko, og skal få lov til å fortsette med det så lenge det ikke blir stålis over hele her. Da får hun få på broddsko til det tiner igjen ;o)
Bilder av lille hesten http://www.new.facebook.com/album.php?aid=206264&l=c9ed9&id=709865346
Gleder meg utrolig til å følge henne fremover, og hun er en sånn hest som du bare syntes er utrolig herlig med en gang ;o) _________________ De aller fleste kan sikkert gjøre alt jeg gjør bedre, untatt det å VÆRE meg!
www.anne-grethe.net |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne White Lady

Ble Medlem: 06 Apr 2005 Innlegg: 11258 Bosted: Eriksbråten, Skotterud
|
Skrevet: Tir Jan 13, 2009 9:35 am Tittel: |
|
|
Heia! Fin hest.
Ridehestavlen trenger flere fullblodshopper! Da blir det fortsatt edle hester å få.
Hanne _________________ Den som jobber mye med å gjøre de enkle tingene godt, vil klare å gjøre de vanskelige tingene enkelt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
AG Kniggit

|
Skrevet: Tir Jan 13, 2009 10:29 am Tittel: |
|
|
Det er nok sant ja ;o)
Første dagen
BB ser ut som hun tar livet helt med ro. Hun spiser og koser seg og alt ser greit ut. Hun rett og slett ELSKER å rulle seg i gjørme, så dekken skal på enten hun liker det eller ikke. Og hun gjorde seg faktisk ikke noe av det heller, hun bare så litt fornærmet på meg før hun fortsatte å spise.
Hun har "snakket" litt med de andre damene her, men viser dem ikke noe mere interesse en det
Hmmm - hvor er jeg...
Her var det masse fin søle...
"prater med dere siden" her kommer det....
... MAT - opptatt!!!!
Inne igjen, pusset og stelt i over en time... og mere mat. Herlig.
 _________________ De aller fleste kan sikkert gjøre alt jeg gjør bedre, untatt det å VÆRE meg!
www.anne-grethe.net
Sist endret av AG den Tir Jan 13, 2009 11:00 am, endret 1 gang |
|
| Til Toppen |
|
 |
AG Kniggit

|
Skrevet: Lør Apr 04, 2009 7:14 am Tittel: |
|
|
Bam Bam står nå i flokk med Angie (3 års NV som er oppstallet her) og Unik. Hun vokser og vokser, og tar livet helt med ro. Ikke mye mas der i gården - annet en når hun får mat, da smeller det litt i veggene.... IKKE TA MATEN MIN!!!! Hehe.
Har begynt å kjenne føllet sparke - det er så kult! _________________ De aller fleste kan sikkert gjøre alt jeg gjør bedre, untatt det å VÆRE meg!
www.anne-grethe.net |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|