Google+

Logg inn


Forumregler


Forumets regler



Nytt emne Svar på emnet   [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Ofte stilte spørsmål, kurs på Eriksbråten
InnleggSkrevet: Søn Jul 07, 2013 12:20 pm 
Avlogget
White Lady
Brukerens avatar

Registrert: Ons Apr 06, 2005 4:18 pm
Innlegg: 3873
Bosted: Eriksbråten, Skotterud
Hei!

Her kommer en liste over de spørsmålene vi oftest får når folk skal på kurs hos oss:

- Hva skal jeg ta med?
Ta med det du trenger for å ri og eller leve, husk regntøy og skift, det blir ofte noen regnskurer. Husk også dynetrekk, putevar og laken, samt håndkle. Dyne og pute får du låne her. Har du med hest, tar du med alt til hesten, vi har grovfor her, men ta med det kraftforet hesten pleier å få.

- Blir det kurs selv om det ikke er fullt?
Jada, kurset blir avholdt uansett antall, om det bare er en. Om det er kurs borte på andre staller, må det være minst seks deltagere. Noen ganger avtaler vi andre minimumsantall. Men her hos oss er det ikke noe minimum.

- Er det lov å ha med hund?
Jada, så lenge hunden holdes i bånd og under kontroll, er det bare hyggelig med hund.

- Kan jeg låne hest om jeg ikke har en selv?
Ja, det kan du, men si fra på forhånd. Du kan få låne en av våre private, eller av noen vi kjenner.

- Kan jeg komme dagen før?
Jada, det kan du. Kom mellom kl 18.00 og 22.00 dagen før. Ellers begynner kursene ikke før kl 11.00, så det kan være greit for mange å komme samme dag også. Hvis du trenger å komme på en annen tid enn dette, send en melding og spør, så ordner det seg nok.

- Hvordan kontakter jeg dere?
Du når oss på telefon 90671690 (Hanne) eller 97754218 (Pelle).

Eriksbråten er en liten gård, vi har ikke ridehus, og man overnatter i små campinghytter. Det er ikke luksuriøst, men vi tror det er koselig allikevel.

Har du andre spørsmål, send dem gjerne på SMS, eller til oss på facebooksiden vår. Hvis du vil legge oss til som venner på facebook, er det fritt frem, svært mye av vår kommunikasjon med elever går etterhvert via facebook.

_________________
Paradox is a pointer telling you to look beyond it. If paradoxes bother you, that betrays your deep desire for absolutes. The relativist treats a paradox merely as interesting, perhaps amusing or even, dreadful thought, educational.

Frank Herbert.


Del på Facebook Del på Twitter
Topp
 Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Nytt emne Svar på emnet   [ 1 innlegg ] 


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron
Powered by phpBB © 2011 Trollspeilet