Google+

Logg inn

Forumregler

Forumets regler

Nytt emne Svar på emnet   [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Parzifal
InnleggSkrevet: Lør Aug 27, 2016 8:58 am 
Avlogget
White Lady
Brukerens avatar

Parzifal er sønn av Dagmar og Ares, og ble født sent i fjor høst. Han er altså nesten ett år. Han er som sin helsøster Shallan en tynn og skranglete liten sak, som er litt utenfor i flokken, siden han ikke har en mamma til å passe på seg. I dag har han fått ormekur, da pelsen har fått litt kroker. Og jeg passer på at han spiser kraftforbøtta si to ganger om dagen, og holder de andre hestene borte med pisk. De er som haier som kretser rundt i farvannet, men de holder seg unna. Jeg tenker at de kan lære seg litt respekt, og Parzifal lærer seg at jeg passer litt på ham.

Så skal vi forberede oss til å begynne ørlite granne longeringstrening etterhver igjennom vinteren. Bare for å sjekke bevegelsen og sikre oss at han opprettholder lik smidighet i begge sider og trener over overlinja.

Hanne

Paradox is a pointer telling you to look beyond it. If paradoxes bother you, that betrays your deep desire for absolutes. The relativist treats a paradox merely as interesting, perhaps amusing or even, dreadful thought, educational.

Frank Herbert.

Del på Facebook Del på Twitter
Topp

Innleggets emne: Re: Parzifal
InnleggSkrevet: Man Sep 12, 2016 7:28 pm 
Avlogget
White Lady
Brukerens avatar

Parzifal legger på seg littegrann, men vokser enda mer, tror jeg. Får fire liter champion oppdrett om dagen, og koser seg med det. Vi har begynt med litt kløing på beina, men han er litt panisk i forhold til å løfte bein, så det tar vi litt gradvis. Han forsøker til og med å sparke, men da blir det jaging vekk fra bøtta, og om han ikke vil høre, så tar jeg bare bøtta og går, så da blir det rett i seng uten kveldsmat.

Ellers snill og grei liten sak.

Hanne

Paradox is a pointer telling you to look beyond it. If paradoxes bother you, that betrays your deep desire for absolutes. The relativist treats a paradox merely as interesting, perhaps amusing or even, dreadful thought, educational.

Frank Herbert.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Nytt emne Svar på emnet   [ 2 innlegg ] 

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: