Ja ja.. da har vi kommet oss over på sensommeren hvor sommeren virkelig slo til.
Jack har hatt fri i juli og fått gått på beite. Hentet ham hjem i begynnelsen av august for noen planlagte turer med forrytteren, før skolestart.
Fikk kjørt ham igjen nå i helgen som var noen turer, og det skal ikke så mye for å hente han inn igjen

.
Formen min begynner å stige igjen også nå når skolen har begynt igjen.
Men det er det berømte tuppet i baken og dørstokk mila trenger en uansett merker jeg....
Etter som jeg fortsatt ikke har fått igjen lappen enda, så har mannen min investert i el sykkel til meg, slik at det blir enklere å komme meg i stallen uten å slite meg helt ut og ha litt energi igjen til trening.
Var med venninnen min på kjøretrening i går og det var moro å se på så det frister med å legge en plan for neste år, MÅLSETNING.
Den blir vel å kunne starte enten i kjøring eller i ridning. Har meldt meg inn i en klubb nå, så da er det bare rytterlisens og hesteregistrering igjen å fullføre på den biten. Men det kommer seg
Fikk med meg noe av dressur ridningen fra Aachen, og på enkelte av hestene kunne jeg se det Hanne prater om med å "løfte" hesten i fremparten, få en løsere og ledigere frempart som førte tyngden bak over på rumpa/ bakbeina.
Nå blir det på å prøve å få mer energi bakfra og frem for å få en bedre energi gjennom gang drift, bak ==>fram, bedre fremdrift og bedre bæring og stabilitet for å bære seg selv...jobbing/ målsetning