Google+

Login

New topic Reply to topic   [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: 17. februar
PostPosted: Thu Feb 17, 2011 3:17 pm 
White Lady

21-15-9 reps av følgende:

Hopp på stedet
Situps (Helt opp, ikke crunchies)
Knebøy (Squats)

Post tid på tråden.

Kom igjen, nå har vi hatt pause. Juhu!

Hanne

Paradox is a pointer telling you to look beyond it. If paradoxes bother you, that betrays your deep desire for absolutes. The relativist treats a paradox merely as interesting, perhaps amusing or even, dreadful thought, educational.

Frank Herbert.

Share on Facebook Share on Twitter
 Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Feb 17, 2011 3:57 pm 
Squire

2.10

Her jeg styrer på i hverdagen med treningsambisjonene mine er disse dagens treningsøkt på forumet så innmarig motiverende og artige og følge:) Og jeg gjør dem(etter beste evne) selv om jeg ikke alltid har postet under.

:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Feb 17, 2011 4:07 pm 
White Lady

Tusen takk, Vivian. Du fikk nå tent et lite lys i øynene på Pelle, som dermed fikk en ørliten motivasjon til å fortsette med å publisere disse øktene. Det hjelper så utrolig mye om det betyr noe for bare ett eneste menneske.

Tror du skjønner hva sånt betyr.

Hanne

Paradox is a pointer telling you to look beyond it. If paradoxes bother you, that betrays your deep desire for absolutes. The relativist treats a paradox merely as interesting, perhaps amusing or even, dreadful thought, educational.

Frank Herbert.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Feb 18, 2011 2:49 am 
Rider

4.34

Signerer Vivian, og det gøyeste er variasjonene fra dag til dag.
Gjør enkelte deløvelser innimellom, det er moro å prøve, selv om man ikke alltid får til alle repetisjonene. Men de viktigste er de man greier, ikke sant?

Har dessuten funnet et knallfint nytt bruksområde for russiskordbøkene. Dersom jeg plasserer en fot på hver av dem, kommer stolen akkurat i knehøyde slik at det blir enklere å gjøre knebøy riktig(ere). Visste at språkstudiene ville komme til nytte en dag! 8)

Men kjenner at jeg blir litt hindret av frykten for å gjøre det feil. Vil jo ikke trene inn feil heller... Én ting er å ha hoftedysleksi, her er det snakk om kroppsanalfabetisme. Gleder meg til den dagen jeg kan skrive A.

F. M. Dostojevskij

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Feb 18, 2011 3:02 am 
Hoffskald

For lenge siden jeg har gjort noen av disse, selv om jeg stort sett har fått gjort noe siden sist (for det meste knebøy). Likevel merker jeg at det hjelper! Brukte 11 min, noe jeg er ganske fornøyd med :D Og nå kommer jeg meg opp i sit-upene uten å måtte hjelpe til med armene slik jeg måtte før. Selv ikke på slutten 8)

Never deal with a horse when you are in a fit of passion. A fit of passion is a thing with no foresight in it, and so we often have to rue the day when we gave way to it. ~ Xenophon: The Art of Horsemanship

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Feb 18, 2011 8:06 am 
White Lady

Haha! Så flinke vi er! :D

Ja, det viktigste er det man får til! Utrolig viktig å forstå det. Det andre kommer etterhvert. Bare vi prøver.

Det er så klart viktig å gjøre ting riktig, men når vi starter ganske langsomt, og er litt bevisst, så er det rart hva kroppen klarer å få til å rette opp...

Hanne

Frank Herbert.

Profile  

New topic Reply to topic   [ 6 posts ]