Google+

Logg inn


Forumregler


Forumets regler



Nytt emne Svar på emnet   [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Om dette underforumet
InnleggSkrevet: Fre Mar 18, 2011 10:03 am 
Avlogget
White Lady
Brukerens avatar

Registrert: Ons Apr 06, 2005 4:18 pm
Innlegg: 3873
Bosted: Eriksbråten, Skotterud
Underforumet "Trollspeilets Ridelære" har lenge vært et halvhjertet forsøk på å skrive litt om det som vi får spørsmål om i undervisningen. Vi innser at det ikke har vært bra nok.

Derfor skriver jeg nå en mer gjennomarbeidet ridelære, som er mer representativ for hva vi driver med. Som skrevet før, disse kommer med jevne og ujevne mellomrom freover.

Inntil videre vil jeg la de andre artiklene stå, noen av dem kan kanskje oppfylle et formål inntil jeg kommer så langt til å behandle det temaet i den ordentlige rideboken.

Etterhvert som de blir erstattet vil de gamle artiklene bli slettet.

Hanne

_________________
Paradox is a pointer telling you to look beyond it. If paradoxes bother you, that betrays your deep desire for absolutes. The relativist treats a paradox merely as interesting, perhaps amusing or even, dreadful thought, educational.

Frank Herbert.


Del på Facebook Del på Twitter
Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Om dette underforumet
InnleggSkrevet: Tor Mar 15, 2012 12:43 pm 
Avlogget
White Lady
Brukerens avatar

Registrert: Ons Apr 06, 2005 4:18 pm
Innlegg: 3873
Bosted: Eriksbråten, Skotterud
Hei!

Vi må bare innse at vi ikke har tid til å skrive regelmessig på ridelæren. Det er fremdeles masse igjen å skrive, blant annet treningslære, mer teoretiske kapitler om mekanikk og bevegelsesmekanikk, trening på bakken for å rette feil hos både rytter og hest, etc.

Vi føler allikevel at vi med det vi allerede har skrevet, har fått gitt en viss pekepinn om hvordan vi underviser og hvilke teorier vi arbeider etter. Det var dette som var hovedpoenget med å skrive i første omgang, og vi håper epistlene fungerer etter hensikten.

Skulle det være noe mer du lurer på om hvordan vi underviser og hvorfor, er det bare å stille et spørsmål i treningslæren, evt. sende meg en mail på hanne@trollspeilet.no

Hilsen
Hanne

_________________
Paradox is a pointer telling you to look beyond it. If paradoxes bother you, that betrays your deep desire for absolutes. The relativist treats a paradox merely as interesting, perhaps amusing or even, dreadful thought, educational.

Frank Herbert.


Topp
 Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Nytt emne Svar på emnet   [ 2 innlegg ] 


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Powered by phpBB © 2011 Trollspeilet