Google+

Logg inn


Forumregler


Forumets regler



Nytt emne Svar på emnet   [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Hvordan lese denne ridelæren
InnleggSkrevet: Fre Apr 15, 2011 9:55 am 
Avlogget
White Lady
Brukerens avatar

Registrert: Ons Apr 06, 2005 4:18 pm
Innlegg: 3873
Bosted: Eriksbråten, Skotterud
Når jeg skriver ett nytt avsnitt hver dag, observerer jeg jo litt om hvordan de blir lest. Det er tydelig at enkelte avsnitt er mer populære enn andre. Man plukker ut de artiklene som virker mest interessant for en selv, det er jo så mye å lese.

Jeg vil bare rette en liten advarende pekefinger. Grunnen til at jeg nå skriver såpass grundig, er nettopp at alle artiklene er viktig for forståelsen. Det er ikke slik at du kan slå opp på "ditt problem", lese hva jeg skriver om det, og så er du fikset.

For å få til en så riktig forbedring som mulig, trenger du å lese hele greia. Sorry. For hvis ikke, ender du gjerne opp med en ny feil. Fra den ene grøfta til den andre. Joda, det er bedre å ramle i forskjellige grøfter istedet for å holde seg i den samme gamle, men det aller beste er jo å lære mest mulig av andres erfaring, og slippe de fleste av grøftene?

Har du ikke tid til å sitte ved PCen hele tiden, print dem ut, ta dem med i lomma og les på trikken. En hver dag. De er ikke lange. Det vil hjelpe på den helhetlige forståelsen.

Hanne

_________________
Paradox is a pointer telling you to look beyond it. If paradoxes bother you, that betrays your deep desire for absolutes. The relativist treats a paradox merely as interesting, perhaps amusing or even, dreadful thought, educational.

Frank Herbert.


Del på Facebook Del på Twitter
Topp
 Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Nytt emne Svar på emnet   [ 1 innlegg ] 


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Powered by phpBB © 2011 Trollspeilet